Cofoco-stifter vil skabe lokal værdi frem for at belønne kapitalfonde

Torben Klitbo har lanceret koncepter på stribe og været en drivkraft bag restaurationsselskabet Cofoco. Nu har han fået nok af kædetankegang. I stedet for mere og flere skal det være sjovt. Han har set nok restaurationskæder, der er blevet solgt til kapitalfonde og har mistet "så meget sjæl og charme".
"Der er flere kæder, som bliver solgt, hvorefter de har mistet så meget sjæl og charme," siger Torben Klitbo. | Foto: Line Ørnes Søndergaard
"Der er flere kæder, som bliver solgt, hvorefter de har mistet så meget sjæl og charme," siger Torben Klitbo. | Foto: Line Ørnes Søndergaard

Torben Klitbo lytter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også