Mikkeller-topchef: Game of Thrones-samarbejde bliver "relativt stort fokusområde"

Ølkoncernens samarbejde med producenten bag den amerikanske storserie kommer til at blive mere omfattende de kommende år. Kan man blot nå få procent af fanskaren, bliver det er "meget attraktivt publikum", siger adm. direktør.
Da den sidste sæson af HBO-serien Game of Thrones med Kit Harrington (tv.) og Emilia Clarke (th.) rullede over skærmen, var det i 207 lande. De kommende år satser Mikkeller på at komme med ud til de mange millioner seere. | Foto: Macall B. Polay/AP/Ritzau Scanpix
Da den sidste sæson af HBO-serien Game of Thrones med Kit Harrington (tv.) og Emilia Clarke (th.) rullede over skærmen, var det i 207 lande. De kommende år satser Mikkeller på at komme med ud til de mange millioner seere. | Foto: Macall B. Polay/AP/Ritzau Scanpix

Når den næste serie fra Game of Thrones-universet i Westeros toner frem på skærmen hos hundredvis af millioner seere, vil det samtidig være adgangen til nye millioner af øldrikkere for specialølsproducenten Mikkeller.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også