Forsikringsselskab kræver bæredygtighed og ansvarlighed af virksomhedskunderne

Ti principper udstukket af FN er ledestjerne for forsikringsselskabet If, der vil stille krav til virksomhedskunders bæredygtige og socialt ansvarlige indsats.
Morten Thorsrud, koncernchef, If. | Foto: PR/If
Morten Thorsrud, koncernchef, If. | Foto: PR/If

Hvis de virksomheder, der er kunder hos forsikringsselskabet If, ikke gør en tilstrækkelig indsats inden for bl.a. miljø og menneskerettigheder, så vil selskabet tage en dialog med kunderne og ultimativt droppe dem som kunde, skriver Finans.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også