TV 2-direktør efter opjustering: "TV 2 Play skal geares til international konkurrence"

Efter stærke vækstrater på især reklameomsætningen i koncernens halvårsrapport kan TV 2 skrue forventningerne til årsresultatet i vejret. Adm. direktør Anne Engdal Stig Christensen har blikket "stift" rettet mod de strukturelle udfordringer: tabte tv-kunder og hård konkurrence på streaming.
TV 2's adm. direktør, Anne Engdal Stig Christensen. | Foto: Miklos Szabo/TV 2 Danmark
TV 2's adm. direktør, Anne Engdal Stig Christensen. | Foto: Miklos Szabo/TV 2 Danmark

Det er svært ikke at være tilfreds med et halvårsregnskab, der viser vækst på alle signifikante poster - og kan opjustere forventningerne til sit EBIT-resultat med 50 pct. Især når man samme tid sidste år kun turde håbe på en nulvækst grundet coronaens uforudsigelighed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også