Watch Medier

TV 2-direktør efter opjustering: "TV 2 Play skal geares til international konkurrence"

Efter stærke vækstrater på især reklameomsætningen i koncernens halvårsrapport kan TV 2 skrue forventningerne til årsresultatet i vejret. Adm. direktør Anne Engdal Stig Christensen har blikket "stift" rettet mod de strukturelle udfordringer: tabte tv-kunder og hård konkurrence på streaming.

TV 2's adm. direktør, Anne Engdal Stig Christensen. | Foto: Miklos Szabo/TV 2 Danmark

Det er svært ikke at være tilfreds med et halvårsregnskab, der viser vækst på alle signifikante poster - og kan opjustere forventningerne til sit EBIT-resultat med 50 pct. Især når man samme tid sidste år kun turde håbe på en nulvækst grundet coronaens uforudsigelighed.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Bladt Industries afskediger topchef

Efter nok et ”udfordrende år” skifter Aalborg-virksomheden Bladt Industries, der producerer møllefundamenter, endnu engang ud i direktionen. ”Vi har brug for nyt fokus,” siger formanden.

Læs også

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs