Ny platform skal forbinde podcastere og annoncører

Skinnerne er lagt ud til en platform, som skal simplificere uafhængige podcastproducenters vej til at tjene penge via lytterbetaling og annoncører. "Udfordringen har hidtil været enormt høje barrierer for alle aktører," mener manden bag den nye platform.
Bjørn Barfoed Vestergaard står bag en ny profitplatform for podcastere. | Foto: Jes Roger
Bjørn Barfoed Vestergaard står bag en ny profitplatform for podcastere. | Foto: Jes Roger

Podimo, Talk Town, Spotify, Apple og Acast er nogle af de virksomheder og tjenester, der de seneste år er gået ind i det voksende podcastmarked med forskellige metoder til at at tjene penge på podcastmediet, som traditionelt har været en gratis fornøjelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også