Telia har mange bump forude: Digitalisering, krydssalg og oprydning venter

ANALYSE: Efter to hurtige fyringer af de to øverste chefer i Telia Danmark, står selskabet igen presset i et hårdt marked. Mangel på digitalisering tynger selskabets vigtige krydssalg af medie-, bredbånd- og teleprodukter til kunderne.
Telias danske hovedkontor | Foto: PR
Telias danske hovedkontor | Foto: PR

Det tyske valg efterlod en klar analyse. Den tyske kansler Angela Merkel havde misset en gennemgribende digitalisering af landet og det vil koste fremtidige generationer dyrt, hed det.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også