Watch Medier

Atea skal 15-doble bundlinjen med ny strategi

Atea kan sole sig i svag fremgang på sin indtjening i Danmark, men når it-leverandøren fra nytår træder ind i sin næste strategiperiode, skal der tjenes mange penge. Målet er en indtjening som Atea i Sverige og Norge.

Kathrine Forsberg, topchef for Atea Danmark | Foto: Atea/PR

Atea melder nu for første gang ud om den plan, der fra nytår skal bringe it-leverandøren tilbage til en position som en endnu mere betydende – og velindtjenende – spiller på det danske marked for salg af både hardware, software og service.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs