Atea skal 15-doble bundlinjen med ny strategi

Atea kan sole sig i svag fremgang på sin indtjening i Danmark, men når it-leverandøren fra nytår træder ind i sin næste strategiperiode, skal der tjenes mange penge. Målet er en indtjening som Atea i Sverige og Norge.
Kathrine Forsberg, topchef for Atea Danmark | Foto: Atea/PR
Kathrine Forsberg, topchef for Atea Danmark | Foto: Atea/PR

Atea melder nu for første gang ud om den plan, der fra nytår skal bringe it-leverandøren tilbage til en position som en endnu mere betydende – og velindtjenende – spiller på det danske marked for salg af både hardware, software og service.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også