Watch Medier

Atea skal 15-doble bundlinjen med ny strategi

Atea kan sole sig i svag fremgang på sin indtjening i Danmark, men når it-leverandøren fra nytår træder ind i sin næste strategiperiode, skal der tjenes mange penge. Målet er en indtjening som Atea i Sverige og Norge.

Kathrine Forsberg, topchef for Atea Danmark | Foto: Atea/PR

Atea melder nu for første gang ud om den plan, der fra nytår skal bringe it-leverandøren tilbage til en position som en endnu mere betydende – og velindtjenende – spiller på det danske marked for salg af både hardware, software og service.

Det er Atea Danmarks topchef, Kathrine Forsberg, der efter snart to år på posten med dagens kvartals regnskab kan konstatere, at strategien fra hendes tiltræden og frem til nu har virket.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Nu vil danske virksomheder betale dyrt for it-sikkerhed

Mens vindmølleproducenten Vestas slås om at få fat i egne data fra it-kriminelle, melder danske virksomheder sig klar til at betale – og endda betale dyrt – for it-sikkerhed. Fokus er nu på at forebygge angreb, og det er nyt, lyder det fra to toneangivende specialister.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs