Watch Medier

Sydbank lancerer vækststrategi uden toplinjemål

Med overskriften "Vækst i forretningen" lægger Sydbanks nye 2024-strategi op til vækst. Men i modsætning til, hvad navnet antyder, er der ingen egentlige vækstmål i den nye strategi. Vækst skal forstås som bundlinjeforbedringer, fortæller adm. direktør Karen Frøsig.

Foto: PR / Sydbank

Sydbank har onsdag lanceret en ny strategi under navnet "Vækst i forretningen." Men i modsætning til hvad navnet antyder, vil adm. direktør Karen Frøsig hverken blive målt på vækst i udlån eller indtægter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs