Alm. Brand går nu efter Trygs position som markedsleder

Efter sammenlægning med Codan får Alm. Brand muskler til at række ud efter de øverste tinder på det danske forsikringsmarked. "Det er i hvert fald planen," lyder det fra Alm. Brands adm. direktør, Rasmus Werner Nielsen.
Rasmus Werner Nielsen, adm. direktør i ALm. Brand, vil række ud efter toppen af det danske forsikringsmarked | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Rasmus Werner Nielsen, adm. direktør i ALm. Brand, vil række ud efter toppen af det danske forsikringsmarked | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Når Alm. Brand og Codan lægges sammen, vil det være en koncern, som indtager pladsen som det næststørste på det danske forsikringsmarked. Men planen er at true Tryg, der sidder på tronen, afslører Rasmus Werner Nielsen, adm. direktør i Alm. Brand.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også