Deborah Dunsire gør op med fortidens metoder i Lundbeck

I sine første tre år som topchef hos Lundbeck har en af Deborah Dunsires missioner været at gentænke pipelinen og måden at lave kliniske forsøg på, så medicinalselskabet kan undgå flere af de store og dyre fiaskoer i den kliniske udvikling.
Foto: Lars Krabbe/Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix
Foto: Lars Krabbe/Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix

Det har været småt med lanceringer af nye produkter hos Lundbeck over de seneste år, herunder i løbet af Deborah Dunsires tre års lederskab, og eneste lancering har været, Vyepti i et – for Lundbeck – forholdsvis ubeskrevet område, migræne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også