Se og Hør vil tredoble trafik på nettet på 5 år

Flere journalister, flere brede nyheder og mere video er nogle af de værktøjer, som skal øge nettrafikken markant for Aller-mediet de kommende år. Brugerbetaling er der ikke planer om - trafik og annoncer skal fortsat drive online forretningen.
Foto: Per Rasmussen/Polfoto/Arkiv
Foto: Per Rasmussen/Polfoto/Arkiv
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST

I efteråret har Se og Hør annonceret efter fem digitale journalister, og de skal medvirke til et læser-tigerspring for kendis- og underholdningsmediet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også