Ny strategi: Tryg vil skaffe 15.000 nye erhvervskunder på tre år

Det er de små erhvervskunder, der skal fylde i kundeporteføljen hos Tryg og styrke kerneforretningen i fremtiden, lyder det i forsikringsselskabets nye strategi.
Tryg-topchef Morten Hübbe vil skaffe flere kunder blandt de små virksomheder. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Tryg-topchef Morten Hübbe vil skaffe flere kunder blandt de små virksomheder. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

15.000 nye erhvervskunder på tre år skal styrke Trygs kerneforretning, lyder det i forsikringsselskabets nye treårige strategi. Det skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også