Watch Medier

Ny strategi: Tryg vil skaffe 15.000 nye erhvervskunder på tre år

Det er de små erhvervskunder, der skal fylde i kundeporteføljen hos Tryg og styrke kerneforretningen i fremtiden, lyder det i forsikringsselskabets nye strategi.

Tryg-topchef Morten Hübbe vil skaffe flere kunder blandt de små virksomheder. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

15.000 nye erhvervskunder på tre år skal styrke Trygs kerneforretning, lyder det i forsikringsselskabets nye treårige strategi. Det skriver Børsen.

Allerede i dag er størstedelen af selskabets 100.000 erhvervskunder virksomheder med mellem nul og ni ansatte, og det er det kundesegment, Tryg vil have mere af.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Chr. Augustinus Fabrikker skyder 400 millioner i grøn fond

Milliardinvestoren Chr. Augustinus Fabrikker er blandt de primære investorer i en grøn investeringsfond, der har sikret sig et samlet kapitaltilsagn på knap en mia. kr. Fonden har fokus på virksomheder, der er markedsledende i bæredygtighed inden for branche.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs