Watch Medier

Visma-brandet skal ind på lystavlen hos danskerne

En landsdækkende kampagne skal øge bevidstheden om Visma-brandet hos opkøbsemner og mulige medarbejdere – og øge stoltheden hos de nuværende ansatte. "Det er helt nyt, at Visma gør det her," lyder det fra it-koncernen.

Visma forsøger sig også med busreklamer. | Foto: Visma/PR

"Software, der flytter dig fra AAAARGH til Ahhhhh."

Man skal ikke bevæge sig vidt omkring i Danmarks store byer i disse dage uden at støde på reklamer for Visma.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Chr. Augustinus Fabrikker skyder 400 millioner i grøn fond

Milliardinvestoren Chr. Augustinus Fabrikker er blandt de primære investorer i en grøn investeringsfond, der har sikret sig et samlet kapitaltilsagn på knap en mia. kr. Fonden har fokus på virksomheder, der er markedsledende i bæredygtighed inden for branche.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs