Visma-brandet skal ind på lystavlen hos danskerne

En landsdækkende kampagne skal øge bevidstheden om Visma-brandet hos opkøbsemner og mulige medarbejdere – og øge stoltheden hos de nuværende ansatte. "Det er helt nyt, at Visma gør det her," lyder det fra it-koncernen.
Visma forsøger sig også med busreklamer. | Foto: Visma/PR
Visma forsøger sig også med busreklamer. | Foto: Visma/PR

"Software, der flytter dig fra AAAARGH til Ahhhhh."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også