Danish Crown: Kommende vækst skal findes i foodservice

Salget af bacon og pizzatopping buldrer i Danish Crown, der senest har investeret en halv mia. kr. i udvidelsen af en stor hollandsk fabrik. Fremtiden i Europa står i foodservicens tegn, hvor der er meget at hente, mener topchef Jais Valeur.
Danish Crown tror på mere salg til foodservice. | Foto: Sean Mckeag/AP/Ritzau Scanpix
Danish Crown tror på mere salg til foodservice. | Foto: Sean Mckeag/AP/Ritzau Scanpix

Der er fortsat rigtig gode muligheder for vækst, og for at få mere ud af de strategiske søjler, som blev standset ud i 2016 under Danish Crowns forrige 4WD-strategi, mener topchef Jais Valeur.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også