Meny tager med ny strategi hul på tredje fase

Investeringer og butiksudvidelse er på tegnebrættet i Meny, der har afsat 300 mio. kr. i ny strategiperiode. "Jeg tror, vi havde mistet noget, hvis vi havde været mere offensive i starten," siger kædedirektør.
Richo Boss startede i jobbet som kædedirektør for Meny i januar. Før det var han kædedirektør i Dagrofakæderne Spar, Let-Køb og Min Købmand. | Foto: PR / Dagrofa
Richo Boss startede i jobbet som kædedirektør for Meny i januar. Før det var han kædedirektør i Dagrofakæderne Spar, Let-Køb og Min Købmand. | Foto: PR / Dagrofa

Når nytårsklokkerne om en måned ringer det nye år ind, åbner det samtidig et nyt kapitel for Dagrofas største detailkæde Meny.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også