Watch Medier

Meny tager med ny strategi hul på tredje fase

Investeringer og butiksudvidelse er på tegnebrættet i Meny, der har afsat 300 mio. kr. i ny strategiperiode. "Jeg tror, vi havde mistet noget, hvis vi havde været mere offensive i starten," siger kædedirektør.

Richo Boss startede i jobbet som kædedirektør for Meny i januar. Før det var han kædedirektør i Dagrofakæderne Spar, Let-Køb og Min Købmand. | Foto: PR / Dagrofa

Når nytårsklokkerne om en måned ringer det nye år ind, åbner det samtidig et nyt kapitel for Dagrofas største detailkæde Meny.

Her tager man nemlig hul på den næste treårige strategi for kæden, der efter seks år på det danske marked som afløser for det hedengange Superbest-koncept, føler sig godt etableret.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Maersk når ned på skattesats under to procent

Containerrederierne Maersk og tyske Hapag-Lloyd, der opererer under kritiserede tonnageskatteordninger, har fået halveret deres effektive skattesatser i andet kvartal i år, viser nye beregninger. Analysehus forudser politisk stormløb mod skatteordningen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs