Watch Medier

Meny tager med ny strategi hul på tredje fase

Investeringer og butiksudvidelse er på tegnebrættet i Meny, der har afsat 300 mio. kr. i ny strategiperiode. "Jeg tror, vi havde mistet noget, hvis vi havde været mere offensive i starten," siger kædedirektør.

Richo Boss startede i jobbet som kædedirektør for Meny i januar. Før det var han kædedirektør i Dagrofakæderne Spar, Let-Køb og Min Købmand. | Foto: PR / Dagrofa

Når nytårsklokkerne om en måned ringer det nye år ind, åbner det samtidig et nyt kapitel for Dagrofas største detailkæde Meny.

Her tager man nemlig hul på den næste treårige strategi for kæden, der efter seks år på det danske marked som afløser for det hedengange Superbest-koncept, føler sig godt etableret.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs