Topdanmark går i offensiven på hjemmemarkedet efter Tryg-angreb

Efter at Tryg har meldt ud, at man vil indfange en stor portion små erhvervskunder, melder Topdanmark nye ambitiøse vækstmål i segmentet ud. Jan Auerbach fra Deloitte tror dog, at det bliver svært at opnå i den skærpede konkurrencesituation.
Monica Diaz, erhvervs- og landbrugsdirektør i Topdanmark, vil vinde 10.000-15.000 nye SMV-kunder de kommende år. | Foto: PR
Monica Diaz, erhvervs- og landbrugsdirektør i Topdanmark, vil vinde 10.000-15.000 nye SMV-kunder de kommende år. | Foto: PR

Det bedste forsvar er et angreb, siger man, og Topdanmark svarer nu på Trygs offensiv på SMV-markedet ved selv at melde ud, at man vil have 10.000-15.000 nye kunder i segmentet de kommende år. Det skal ske ved onlinesalg og selvbetjening, som Topdanmark er de første til at tilbyde kundesegmentet. Det skriver Børsen Pro.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også