Topdanmark går i offensiven på hjemmemarkedet efter Tryg-angreb
![Monica Diaz, erhvervs- og landbrugsdirektør i Topdanmark, vil vinde 10.000-15.000 nye SMV-kunder de kommende år. | Foto: PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13564304.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7iuzxlnqkkm1904j5o2h.jpg)
Det bedste forsvar er et angreb, siger man, og Topdanmark svarer nu på Trygs offensiv på SMV-markedet ved selv at melde ud, at man vil have 10.000-15.000 nye kunder i segmentet de kommende år. Det skal ske ved onlinesalg og selvbetjening, som Topdanmark er de første til at tilbyde kundesegmentet. Det skriver Børsen Pro.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.