Jagten på detaillokationer intensiveres

Der er rift om de gode placeringer i landets store byer, og konkurrencen blandt detailkæderne stiger i takt med deres ekspansionsplaner. I Coop retter man fokus mod en bestemt type område, når der skal åbnes nyt.
Dagligvarekæderne kæmper om de attraktive adresser. | Foto: Lars Krabbe/ERH
Dagligvarekæderne kæmper om de attraktive adresser. | Foto: Lars Krabbe/ERH

Detailbranchens interesse for åbninger af nye butikker har sat sit præg på markedet for erhvervsejendomme, hvor konkurrencen er skarp, og riften om de gode placeringer er stor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også