Medier udvikler alternativer til tredjepartscookies

Udsigten til et annoncemarked helt uden tredjepartscookies betyder, at der udvikles på livet løs for at finde holdbare alternativer. Medierne risikerer at miste omsætning. Til gengæld får deres egne data nu større betydning i markedet.
Foto: Jens Kalaene/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Kalaene/AP/Ritzau Scanpix
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Udfasningen er tredjepartscookies ændrer spillereglerne på annoncemarkedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også