Watch Medier

Lang underskudsperiode er ovre for Kvickly - nu står fremtiden på vækst

Efter års med optimering og best practice vil Coops Kvickly-kæde til tage markedsandele, og overskuddet skal vokse år for år, siger kædedirektør Torben B. Andersen.

Torben B. Andersen skiftede til jobbet som kædedirektør for Kvickly i forbindelse med den store Coop-rokade i efteråret 2020. | Foto: PR/Coop

Vækst og en større markedsandel er på programmet i Kvicklys strategiperiode for de næste tre år.

Siden kæden blev grundlagt i 1961, har der i langt de fleste år af kædens historie, været underskud i forretningen. De seneste to år er udviklingen dog vendt, og i 2021 vil kæden præsentere endnu et positiv bundlinje ovenpå overskuddet på over 100 mio. kr. fra 2020.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Preben Damgaard fordobler sin personlige bundlinje

It-investoren Preben Damgaard fordobler bundlinjen efter et godt år i sit personlige investeringsselskab.. Investeringsformuen stammer fra hans andel af salget af Damgaard Data/Navision til Microsoft i 2002.

Læs også

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs