Lang underskudsperiode er ovre for Kvickly - nu står fremtiden på vækst

Efter års med optimering og best practice vil Coops Kvickly-kæde til tage markedsandele, og overskuddet skal vokse år for år, siger kædedirektør Torben B. Andersen.
Torben B. Andersen skiftede til jobbet som kædedirektør for Kvickly i forbindelse med den store Coop-rokade i efteråret 2020. | Foto: PR/Coop
Torben B. Andersen skiftede til jobbet som kædedirektør for Kvickly i forbindelse med den store Coop-rokade i efteråret 2020. | Foto: PR/Coop

Vækst og en større markedsandel er på programmet i Kvicklys strategiperiode for de næste tre år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også