De næste fem år vil Carlsberg møde op til festen med flere alkoholfri øl

Carlsberg-topchef Cees ’t Hart erkender, at bryggeriet i sin seneste strategiperiode ikke fangede trenden med flere alkoholfri øl. Det skal den nye strategi nu råde bod på, og ambitionen er at være markedsledende.
I sin første strategiperiode overså adm. direktør i Carlsberg Group Cees 't Hart og resten af Carlsberg potentialet for alkoholfrie øl. Med den nye strategiperiode foran sig føler han sig dog sikker på, at bryggeriet ikke bliver overhalet indenom denne gang. | Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix
I sin første strategiperiode overså adm. direktør i Carlsberg Group Cees 't Hart og resten af Carlsberg potentialet for alkoholfrie øl. Med den nye strategiperiode foran sig føler han sig dog sikker på, at bryggeriet ikke bliver overhalet indenom denne gang. | Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix

Med fed skrift og ordene "accelerate alcohol free beer and grow beyond beer" på forsiden ligger Carlsbergs masterplan for de næste fem år kaldet "SAIL’27" foran adm. direktør Cees ’t Hart.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også