Fire faktorer har skabt grobunden for Matas' onlinesucces

For få år siden fyldte onlinehandlen to-tre pct. af omsætningen hos Matas – i dag er andelen godt 24 pct. Selskabets e-commerce direktør fortæller, hvilke fire faktorer der har drevet succesen, og hvor han ser fremtidens største udfordring.
Brian Andersen startede som e-commerce direktør hos Matas i 2018, og i dag fylder onlinesalget godt 24 pct. af den samlede omsætning i selskabet. | Foto: Matas/PR
Brian Andersen startede som e-commerce direktør hos Matas i 2018, og i dag fylder onlinesalget godt 24 pct. af den samlede omsætning i selskabet. | Foto: Matas/PR

Hvis du er godt forberedt, er investeringsvillig, har et tydeligt commitment fra topledelsen og har fokus på den gode brugeroplevelse, så kan du få din onlineforretning til at blomstre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også