Nyudnævnt Zealand Pharma-direktør: For dyrt med kommerciel funktion

Zealand Pharmas salg skal nu foregå via strategiske partnerskaber. Derfor reducerer selskabet i en stor omstrukturering sin amerikanske arbejdsstyrke kraftigt. Ifølge nyudnævnt topchef er det for dyrt at have en kommerciel funktion, når selskabet ikke har flere produkter på markedet.
Zealand Pharmas nye topchef, Adam Steenberg. | Foto: Zealand Pharma
Zealand Pharmas nye topchef, Adam Steenberg. | Foto: Zealand Pharma

Efter Zealand Pharma de seneste år har brugt millioner af kroner på at opbygge en kommerciel organisation i USA, har biotekselskabet onsdag valgt fuldstændigt at skifte spor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også