Salling Group vil erobre en tredjedel af onlinemarked – men ser ikke overskud foreløbig
![Thor Skov Jørgensen har siden 2020 stået i spidsen for Salling Groups digitale strategi som e-commerce-direktør. Han er tidligere kædedirektør for Føtex og COO i Netto International. | Foto: Casper Dalhoff/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13894940.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kfjq3un9t36mmw7bc0.jpg)
For to år siden kastede den fondsejede koncern bag Bilka, Føtex og Netto sig ind i kampen om dagligvaremarkedet på nettet med et erklæret mål om at erobre 35 pct. af onlinemarkedet for mælk, smør og andre varer til køleskabet frem mod 2025.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Netto får ny topchef i Danmark
For abonnenter