Tøjsucces vil ind i "støvet" branche for arbejdstøj – e-handel bliver nøglen

Den voksende nordjyske tøjvirksomhed Teeshoppen med iværksætteren Benjamin Philip i spidsen bevæger sig nu ind på et nyt territorium og vil sælge moderigtigt firmatøj.
Firmatøj skal have samme pasform som det modetøj, der hænger hjemme i garderobeskabet, mener stifter Benjamin Philip. | Foto: Pr
Firmatøj skal have samme pasform som det modetøj, der hænger hjemme i garderobeskabet, mener stifter Benjamin Philip. | Foto: Pr

Tøjsuccesen Teeshoppen har i de seneste år lavet millionstore overskud på bundlinjen på basistøj, og nu vil virksomheden tage endnu et skridt med en ny satsning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også