Topchef: Væksten i Nets skal hentes i nye markeder

Mens den danske forretning udgør en meget stor del af Nets i dag, skal der med afsæt i flere polske opkøb yderligere skub på arbejdet i udlandet. Topchef Klaus Pedersen håber som udfordrer at kunne tage markedsandele i det store tyske marked.
Nets vil skabe mere udenlandsk omsætning. | Foto: Jens Dresling
Nets vil skabe mere udenlandsk omsætning. | Foto: Jens Dresling

Digitaliseringen i det danske og nordiske betalingsmarked er langt fremme, når man sammenligner med lande syd for grænsen, og i Nets-koncernen håber man meget, at det kan bruges som afsæt, når man i de kommende år lægger endnu mere tryk på arbejdet udenlands.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også