Bang & Olufsens digitale salg vokser - Amazon, JD og Tmall er trækheste

E-handelsplatforme som amerikanske Amazon, kinesiske JD.com og Alibaba Groups Tmall sikrer vækst i B&O’s ecommerce forretning i seneste kvartal. Websalget udgør knap en femtedel af selskabets omsætning, men en kernedel af sortimentet er ikke på de digitale hylder.
Nicolai Wendelboe blev hentet til B&O i 2019 som ny CFO i- han er tidliigere CEO i Arriva | Foto: PR/Bang & Olufsen
Nicolai Wendelboe blev hentet til B&O i 2019 som ny CFO i- han er tidliigere CEO i Arriva | Foto: PR/Bang & Olufsen

Bang & Olufsen præsenterede torsdag kvartalsregnskab med ny vækst på toplinjen, mens bundlinjen blev tynget af stigende komponentpriser, der sendte bundlinjen i rødt på med 16 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også