Printervirksomhed vil tilbage på vækstsporet med koldt blæk

Mængden af print falder, og printerproducenterne skal derfor tænkes kreativt, hvis der skal tages markedsandele fra konkurrenterne. Epson satser på koldt blæk.
Jesper Sommer, landechef i Danmark, Epson | Foto: Epson / PR
Jesper Sommer, landechef i Danmark, Epson | Foto: Epson / PR

Det har længe været sløje tider for printerselskaberne i det danske marked, hvor de fleste er enige om, at skal negativ vendes til positiv, er vejen at hugge markedsandele fra konkurrenterne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også