Sammen har "de blå mænd" og "de kreative" fået smykkefirmaet Pilgrim på ret kurs

Store interne beslutninger, en digital omlægning og et nyt salgsfokus med stor kundeudskiftning er overskrifterne på Pilgrims vækstplan, der skal sende det 40 år gamle smykkeselskab mod fordums styrke.
Annemette Markvad var med til at etablere Pilgrim i 1983. Tidligere på året indsatte hun sig selv som adm. direktør for at komme tættere på driften. | Foto: Pilgrim/Pr
Annemette Markvad var med til at etablere Pilgrim i 1983. Tidligere på året indsatte hun sig selv som adm. direktør for at komme tættere på driften. | Foto: Pilgrim/Pr

40 år i smykkebranchen er lang tid. Også for Annemette Markvad, der sammen med Thomas Adamsen stiftede Pilgrim tilbage i 1983.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også