Danske virksomheder er gode til nethandel – men går glip af gylden eksportvej

Danske detailhandelsvirksomheder er gode til nethandel, men mest inden for landets grænser. Dermed går de glip af stort potentiale, siger Dansk Industri. ”Vi kan se, at de virksomheder, der er dygtige til både e-handel og eksport, altså bare tjener væsentligt flere penge.”
Jacob Kjeldsen er branchedirektør i DI Handel. | Foto: Søren Nielsen
Jacob Kjeldsen er branchedirektør i DI Handel. | Foto: Søren Nielsen

”Den gode nyhed er, at det går lidt fremad. Men den dårlige nyhed er, at det går for langsomt.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også