Visma: Vores cykelsponsorat har betydning for alt fra opkøb til fastholdelse

Sponsoratet af et cykelhold er ikke bare et Visma-stempel på rytternes trøjer. Det er med til at give it-koncernen, der er aktiv i 32 lande, en stærkere profil i forhold til kunder, ansatte og opkøb.
Jonas Vingegaard fejrer sejren i Tour de France 2023 på Champs-Élysées. En sejr, der smitter direkte af på det softwarefirma, som har tegnet sponsorat med cykelholdet. | Foto: Kim Frost
Jonas Vingegaard fejrer sejren i Tour de France 2023 på Champs-Élysées. En sejr, der smitter direkte af på det softwarefirma, som har tegnet sponsorat med cykelholdet. | Foto: Kim Frost

Fra sæsonen 2019 blev Visma cykelsponsor, og et af argumenterne for at placere firmaets logo på trøjen af sportsfolk var tæt knyttet til it-koncernens ekspansionsplaner i Europa.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også