Watch Medier

Egmont har opbygget en e-commerce portefølje på over fire milliarder – nu skal den fordobles

Som led i Egmonts 2025-strategi skal der lægges flere milliarden til omsætningen i mediekoncernens netbutikker. Vejen skal gå gennem organisk vækst og opkøb, men to områder afholder koncernen sig fra. ”Der er segmenter, vi ikke kommer til at gå ind i, fordi vi simpelthen ikke tør,” siger direktør.

Torsetn Bjerre Rasmussen har siden 2010 været en del af Egmont-ledelsen og står i spidsen for divisionen Story House Egmont | Foto: PR/Egmont

Når den fondsejede danske mediekoncern Egmont i næste uge præsenterer sit årsregnskab for 2021, er det på bagkant af et nyt år med medvind for de e-commerce aktiviteter, Egmonts magasin-division Story House Egmont for otte år siden begyndte at opbygge i et modtræk til det strukturelle fald på det klassiske printmarked.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Pensionskasse frikendes i konkurrencesag

Retten i Lyngby har afsagt dom i sag fra 2017, hvor PKA og Danica gik sammen om et tilbud på pensionsordningen for medarbejdere hos det daværende Dansk Supermarked.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs