Aller hyrer to nye salgsledere til magasiner og ugeblade

To nye salgsledere hos Aller Media skal styrke samarbejdet mellem salgsenhederne i koncernen. De får ansvaret for bl.a. ugeblade og magasiner.
Michael List Jessen og Charlotte Juhl har fået nye stillinger i Aller-koncernen. | Foto: Aller Media
Michael List Jessen og Charlotte Juhl har fået nye stillinger i Aller-koncernen. | Foto: Aller Media

Aller Media har rekrutteret internt og hyret to nye salgsledere. Det drejer sig om Charlotte Juhl, som bliver Head of Sales for Aller Medias magasiner og femina, og Michael List Jessen, der bliver Head of Sales for Aller Medias ugeblade, Aller TV-Desk og DG Media. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Charlotte Juhl har været hos Aller siden 2003 og har senest været Client Director hos magasinet Elle. Michael List Jensen har i de seneste 18 år været hos bureauet DG Media, som er ejet af Aller. Der har han senest været Sales Director.

"Charlotte Juhl og Michael List Jessen skal bidrage til at styrke samarbejde og synergi mellem salgsenheder på tværs af alle kundetyper, medier og platforme – samt styrke videreudviklingen af vores B2B- og B2C-område, der skal sikre endnu bedre produkter og flere muligheder for samarbejdspartnere og annoncører," skriver Alller i pressemeddelelsen.

De to tiltrådte 1. oktober.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også