JP/Politiken-chef: "Det har været et ret skønt år for alle vores forretninger"

Især vækst i de eksisterende forretninger løftede sidste år omsætningen i JP/Politikens Hus med hele 11 pct. I 2022 forventer adm. direktør Stig Kirk Ørskov, at væksten øges til over 20 pct. - men primært som følge af de opkøb, der allerede er gjort, foruden investeringer i ny forretning.
Adm. direktør Stig Kirk Ørskov kan ikke finde et hår i suppen: "Det har været et ret skønt år." | Foto: Mik Eskestad/ERH
Adm. direktør Stig Kirk Ørskov kan ikke finde et hår i suppen: "Det har været et ret skønt år." | Foto: Mik Eskestad/ERH

Selv om det bliver tungere at holde kadencen i indholdssalget hos JP/Politikens Hus i 2022, slår mediekoncernen stadig et stort brød op for året og forventer, at omsætningen passerer 4 mia. kr. - en vækst på 20,5 pct. i forhold til 2021, hvor en fremgang på 11 pct. allerede var til at tage at føle på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også