Watch Medier

JP/Politiken-chef: "Det har været et ret skønt år for alle vores forretninger"

Især vækst i de eksisterende forretninger løftede sidste år omsætningen i JP/Politikens Hus med hele 11 pct. I 2022 forventer adm. direktør Stig Kirk Ørskov, at væksten øges til over 20 pct. - men primært som følge af de opkøb, der allerede er gjort, foruden investeringer i ny forretning.

Adm. direktør Stig Kirk Ørskov kan ikke finde et hår i suppen: "Det har været et ret skønt år." | Foto: Mik Eskestad/ERH

Selv om det bliver tungere at holde kadencen i indholdssalget hos JP/Politikens Hus i 2022, slår mediekoncernen stadig et stort brød op for året og forventer, at omsætningen passerer 4 mia. kr. - en vækst på 20,5 pct. i forhold til 2021, hvor en fremgang på 11 pct. allerede var til at tage at føle på.

Det er meldingen fra adm. direktør Stig Kirk Ørskov, kort efter koncernens regnskabsmeddelelse fra 2021 blev offentliggjort.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Preben Damgaard fordobler sin personlige bundlinje

It-investoren Preben Damgaard fordobler bundlinjen efter et godt år i sit personlige investeringsselskab.. Investeringsformuen stammer fra hans andel af salget af Damgaard Data/Navision til Microsoft i 2002.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs