Watch Medier

Nordiske Medier går i luften med logistikmedie

Nyt onlinemedie med fokus på logistik skal udbygge kundebasen hos nichemedieselskabet Nordiske Medier.  Chefredaktøren for Søfart  er sat i spidsen for det nye medie, der også planlægger fire årlige magasiner.

"Der investeres milliarder i området, og danske virksomheder jagter konstant en billigere og mere effektiv forsyningskæde," siger chefredaktør Nicolai Østergaard om det nye medie Logistik. | Foto: PR/Nordiske Medier

Fredag udvider Nordiske Medier med et nyt digitalt abonnementsmedie, der skal fokusere bredt på logistikbranchen til vands til lands og i luften. Det oplyser Nordiske Medier, der er en del af Nordjyske Medier, i en pressemeddelelse.

Det nye medie Fremtidens Logistik er abonnementsbaseret og udkommer med daglige nyheder, et ugentligt nyhedsbev og fire årlige magasiner. I spidsen for mediet står chefredaktør for nichemediet Søfart, Nicolai Østergaard, og redaktionen består derudover af redaktør Jesper B. Nielsen og Camilla Gade Christensen, der er digital redaktør.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Falck sælger vejhjælpsforretning i fem lande

Et frasalg af vejhjælpsforretning i en række lande sker som et led i Falcks langsigtede strategi om at udvikle sig som integreret sundhedsforretning. Salgsprisen er aftalt til 1 mia. kr.

Shoppingcenter med milliardværdi får ny ejer

Big Shopping Center i Herlev på 40.700 kvm er solgt til en britisk investor. Uden at afsløre købesummen oplyser parterne, at det er den næststørste handel med butiksejendomme i Norden siden coronapandemiens udbrud.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs