Corona-begrænsningerne har allerede udhulet værdien af tv-reklamer ved OL

Amerikanske tv-annoncører har satset milliarder på coronapræget OL, men tvivler i stigende grad på, om det også er en sund investering at lade brandet være koblet til legene, skriver New York Times.
OL-gymnast Simone Biles optræder under OL i en United Airlines tv-kampagne. | Foto: UnitedAirlines
OL-gymnast Simone Biles optræder under OL i en United Airlines tv-kampagne. | Foto: UnitedAirlines

Amerikanske virksomheder har købt tv-reklameplads for mere end 1 mia. dollar til afvikling under den olympiske dækning på NBC og dens streamingplatform Peacock. Det skriver New York Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også