Watch Medier

Templafy jagter marked med 1,2 mia. brugere: Internt går man efter en børsnotering

Templafy har nu rejst knap 750 mio. kr. og har fået solidt fat i markedet. Men potentialet er enormt med 1,2 mia. potentielle brugere, siger topchefen for startup-selskabet, der internt har sat kursen mod en børsnotering.

Jesper Theill Eriksen, topchef i det ekspansive softwareselskab Templafy, har ingen problemer med, at der er brugt 250 mio. kroner på få år, for pengene er gået til investeringer, fortæller han. | Foto: Templafy / PR

Startup-selskabet Templafy fik sidste år et underskud på uhyrlige 170 mio. kr. Men mens det i andre selskaber ville betyde røde alarmklokker, var det voldsomme tal bare årsag til en svag skuldertrækning fra Jesper Theill Eriksen, der sidder i spidsen for det ekspansive softwareselskab som topchef.

For pengene er ikke tabt, de er gået til investeringer, og det er helt efter bogen, når Templafy sammenlagt har brændt 250 mio. kr. af på få år.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs