Meyers har fået data på menuen for at holde på kunderne

Fødevarekoncernen Meyers har over de seneste to år arbejdet på digitale løsninger, der giver mere viden om, hvor mange der bestiller maden, og om de kan lide den. "Det er en helt ny virkelighed for os og åbner for aftaler lang tid i forvejen med grossisterne," siger driftsdirektør.
Hos Meyers har man de seneste par år fået mere konkret viden om side kunder. | Foto: Meyers Kantiner PR
Hos Meyers har man de seneste par år fået mere konkret viden om side kunder. | Foto: Meyers Kantiner PR

Nye digitale redskaber skal gøre det nemmere for kantineleverandører at servere god mad for glade kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også